Змінити мову
  • English
Інвестиційний огляд

Україна готова заморозити ряд об'єктів газотранспортної системи через падіння обсягів транзиту російського газу

Частина української газотранспортної системи ( ГТС) може бути законсервована. За словами прем'єр -міністра Миколи Азарова , Україна змушена піти на цей крок через постійного падіння обсягів транзиту російського газу.

Як пише Комерсант - Україна , посилаючись на джерело в Укртрансгазі , консервація потужностей припускає зупинку і відключення компресорних станцій і скорочення персоналу на 3 тис. осіб (всього газотранспортну систему обслуговують близько 25 тис. співробітників) . У цьому випадку сумарна економія компанії складе не менше $ 40 млн. на рік. У першу чергу можуть бути заморожені потужності газопроводу "Союз " і, можливо , частина потужностей газопроводу Прогрес .

У майбутньому потужності можуть бути розконсервовані , і постачання газу по ГТС поновляться , вважає співрозмовник видання в Укртрансгазі . За його словами , сьогодні споживання газу в Європі падає , і зниження обсягів транзиту пов'язане саме з цим. Головні причини падіння попиту - промислова криза в Євросоюзі на тлі зростання цін на газ у світі , пов'язаного із збільшенням попиту на паливо в Японії. "Як тільки з'явиться попит на газ на європейському ринку і його імпорт зросте , ми расконсервіруем газопроводи " , - говорять в Укртрансгазі

Нагадаємо , в п'ятницю , виступаючи на форумі Ялтинська європейська стратегія , прем'єр -міністр Азаров заявив , що Укртрансгаз розглядає можливість консервації частини непрацюючих потужностей газотранспортної системи. Азаров зазначив , що Україна готова заморозити дві гілки ГТС , якщо таке рішення буде погоджено з країнами Євросоюзу. " Система орієнтована на прокачування 150 млрд. кубометрів газу , і якщо провести модернізацію , ми зможемо прокачувати і 200 млрд. кубометрів. Але тільки якщо це дійсно необхідно , - заявив прем'єр. - На жаль , за останній рік обсяг прокачування впав у два рази . сьогодні ми використовуємо свою ГТС десь на 60 % її потужності " .

ЛIГАБiзнесIнформ

інформаційне агентство

www.liga.net

Всі статті